Dotarcie do klienta myszków

Dotarcie do użytkownika

Ulotki reklamowe to jedna z najstarszych procedur, którą stosuje się w celu zachęcenia użytkownika do zakupu danego towaru. Katalogi wielkiego rozmiaru niesłychanie często zalegają w skrzynkach pocztowych czy też porozrzucane są na klatkach schodowych. Od paru lat filie reklamowe starają się przeistoczyć tą trend, drukując w większych ilościach ulotki a6. Te maleńkie kartki papieru, formatem podobne do wizytówki, pomieścić mogą podobne ilości danych, jak obszerne ulotki. Mało tego, grają one całkowicie inną funkcję, albowiem mogą być używane wielokrotnie. Raz wydrukowana ulotka może być wsadzona do portfela, czego nie da się uczynić z większym formatem. Na niewielkich ulotkach w większości wypadków reklamują się zakłady usługowe, które na swoim folderze reklamowym zamieszczają informacje teleadresowe, a także mapkę, dzięki której nabywcom łatwiej będzie trafić pod adres, gdzie umiejscowiona jest ich siedziba.


Możliwość komentowania jest wyłączona.