Nadruki kraków rumia

Nadruk – reklama

Najlepszym sposobem na prezencję w reklamie jest zwyczajnie nadruk. To w końcu logo firmy jest jej identyfikacją oprócz towaru, posługi albo całej marki; jest namową w reklamie lub kampanii reklamowej. 
  „Prowadzenie interesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do panienki po ciemku. Nikt, poza nas nie wie, co robimy.” – Stuart Henderson.
  Nadruk można zrobić praktycznie na każdym przedmiocie w zależności od artykułu a także typu reklamy. Osiągany jest przeróżnymi technikami np.: termotransfer (laser, flex, flock, flex cyfrowy), sublimacja, haft komputerowy, sitodruk, tampodruk, grawerowanie laserem, tłoczenie (hot-stamping), metkowanie (labeling) czy subli-flock. Wybór metody jest kluczowy dla osiągnięcia celu sprzedającego.
  Dużo drukarni prześciga się w swoich ofertach poprzez kompleksową obsługę od projektu do skończonego wyrobu. Sami konsumenci także mogą zaproponować osobiste pomysły w sposobie wykonywania nadruku.
  W największym stopniu znane gadżety na których stosowany jest nadruk to: torby, artykuły piśmienne, kubki, narzędzia oraz latarki, rozmaitego typu tekstylia.
  Wszystko zaczyna się od komputera gdzie tworzą się zarysy graficzne we należytym rozmiarze. Top formatów to: grafika rastrowa (bitmapowa), grafika wektorowa, wektoryzacja (trasowanie). Następnie projekt „przenoszony” jest na towar.
  Reperkusja naoczna a także trwałość nadruku zależy przede wszystkim od dwóch istotnych elementów – jakości użytych farb i kontroli a przy tym przestrzegania postulowań potrzebnych do słusznego utrwalenia. 
  Warianty farb, które są stosowane do nadruku na tekstyliach to: farby wodne, farby plastizolowe a także farby rozpuszczalnikowe.


Możliwość komentowania jest wyłączona.